zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 33889
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

 در ماه آوریل بود که اینتل جدیدترین سری پردازنده های خود با نام Ivy Bridge را رونمایی کرد و اعلام نمود که تعداد بسیار بیشتری از انواع پردازنده های چهار هسته ای ایوی بریج در آینده نزدیک وارد بازار خواهند شد. حال این شرکت عظیم ساخت پردازنده قصد دارد که ۱۴ مدل جدید از این سری محصول خود را راهی ویترینش کند. 


پردازنده های Core i7 و Core i5 سری ایوی بریج اول از همه وارد بازار می شوند و پس از آن نوبت به عرضه Core i3 طی سال جاری می رسد. البته این شرکت قصد دارد پنتیوم و سلرون های جدیدی را هم به خانواده ایوی بریج اضافه کند. در نتیجه تا پایان امسال مجموعا ۱۴ پردازنده وارد بازار خواهند شد که شش تای آنها ویژه کامپیوترهای دسک تاپ است. 

در این میان احتمالا ۴ پردازنده با ولتاژ بسیار پایین (ultra-low voltage) ویژه ابزارهای موبایل عرضه خواهند شد که با حرف U در پایان نام شان مشخص می شوند. با توجه به اینکه تنها یک هفته تا برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس تایوان باقی مانده است، باید منتظر عرضه سخت افزارهای متنوعی با قلب تپنده ایوی بریج باشیم. البته آنچه بیش از همه توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد، اولترابوک های سبک وزن با پردازنده های ultra-low voltage است. 

در ادامه مطلب می توانید جداول مشخصات فنی و قیمت پردازنده های ایوی بریج را که به تازگی توسط اینتل منتشر شده اند، مشاهده کنید.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:حضور اینتل در نمایشگاه Computex با ۱۴ پردازنده چهار هسته ای Ivy Bridge , توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :